fredag 18. september 2009

I morgen er ingen vanlig dag...

...for da er det Isaks fødselsdag. Snille, gode og morsomme Isak fyller to år. Hva skal vi finne på da, tro?

Pappa til C-kullet vårt, Almanza Ragamuffin, deltar på Svensk Mesterskap for redningshunder i helgen. I en alder av 10 1/2 år! Still going strong :-) Vi ønsker Anna og Casper masse lykke til.

Vi regner snart bort her i Trøndelag. Turterrenget vårt er et eneste gjørmehull, og da kan man tenke seg hvordan det blir inne i huset når 28 hundepoter kommer stormende inn. Selv om alle blir spylt etter turene, ser man karakteristiske avtrykk både her og der. Det er nesten slik at man lengter etter snøen. Men i morgen skal det visst bli masse sol og 16 varmegrader, så da håper jeg på en utflukt opp i høyden. Det er så lite høstfarger her nå, men kanskje de er lettere å få øye på når man kommer på fjellet?

Ellers føler jeg meg litt i ventemodus. Det er Viljas løpetid jeg venter på. Det er noen små tegn på at den kan være rett rundt hjørnet, men hun har lurt oss før. Hun pleier å bruke lang tid fra de første signalene melder seg til løpetida er i gang. Håper Kåres interesse for hennes dufter betyr at noe er i ferd med å skje. Synes det er så lenge siden det var valper her hos oss, så jeg gleder meg veldig til det forhåpentligvis skal skje igjen. Valpetida er en helt spesiell tid med mange gode følelser og opplevelser. :-)

Ella - ganske ung på bildet :-)

1 kommentar:

Marie sa...

Hej! Vilken trevlig ny blogg (som jag helt missat). Det ska bli spänande att följa valpkullen på en av mina favoritkennlar, stort lycka till ...det kan bara bli super. Läste också här nedan att du har ett nytt objektiv :), är du nöjd med det ?


Kram från Marie Setterberg

Følgere

Søk i denne bloggen

Min bloggliste