søndag 23. august 2009

Hurra, jeg fikk nytt objektiv!

Jeg var så heldig å få nytt objektiv i bursdagspresang. Det ble Canon EF 50 mm f/1,8.
Er så veldig glad for det, for nå blir det flere muligheter med fotoapparatet. I tillegg fikk jeg ei bok om digital fotografering og synes det er så spennende å lære masse nytt. Tidligere har jeg fotografert mest ved å bruke innstillingene M, P eller sport, men nå går det mest i innstillingene som heter TV og AV (det er sikkert også andre og mer avanserte betegnelser på disse, men men...)
Har tatt en del bilder den siste uka, ikke minst i dag. Hundene har, som vanlig, vært fotomodeller. Rart de ikke blir trøtte og leie av det :-) men - noen andre motiver evner jeg også å se rundt meg ;-)
To søsken - Nenya og Bjarne


Det har aldri før vært så mange epler på epletrærne våre som i år.


Denne planten, som jeg ikke vet hva heter, overlever alt.
Den klorer seg fast og kommer år etter år, til tross for dårlig stell.


Flere epler :-)










Ingen kommentarer:

Følgere

Søk i denne bloggen

Min bloggliste