tirsdag 11. august 2009

Flittige damer og flinke hunder.

Vilja i farta.


Her er noen bilder fra en hyggelig treningsøkt i dag med Isak, Vilja, Nenya og Ella. Dessverre ble bildene av Isak for dårlige. Jeg sliter litt med ett av objektivene jeg bruker. Håper de rette personene har hørt mitt ønske om et nytt til bursdagen min. Tror nemlig at dette kan være noe for meg. Jeg får leve i håpet. Prisen er jo ikke avskrekkende, så...


Dagen i dag er fin til hundetrening. God temperatur, litt sol og ikke den varmen vi har hatt i det siste. De fire svarte likte nok det som skjedde. Flinke var de, alle sammen. Min øyensten (Ella) er kjempemorsom å trene med. Når bare matmora greier å hente fram inspirasjonen, er Ella klar. Jeg har bestemt meg for å sjekke ut hvilke tilbud om lydighetskurs som finnes i Trondheim og på Stjørdal. Nå skal vi komme i gang, Ella og jeg. Har jeg først skrevet det her, er det LITT vanskeligere å lure seg unna :-)


Belønning med ball, er det beste Ella vet.

Hoppetussa Nenya flyr over vårt nedslitte hinder.

Gammelt og velbrukt er det, men ikke vedlikeholdt. Det ble laget av vaktmesteren på skolen i Kiberg for sikker 14-15 år siden og var med på flyttelasset hit i 1998 :-)



Ella-Propella.



Det går ikke så verst med kontakten ;-)



Nenya

Ingen kommentarer:

Følgere

Søk i denne bloggen

Min bloggliste